Mindennapi jóga

Mindennapi jóga

Kezdet

2018. április 06. - temperance

Mindig szerettem a kihívásokat :) Mind a modern kor gyermeke, nyomás alatt teljesítek a legjobban/gyorsabban, ebből adódóan, ha valamit elkezdek, szeretek keretet adni neki, felcímkézni ha úgy tetszik. A 30napos kihívásokat nekem találták ki :)

Mióta B. megszületett gondolkoztam, hogy jó lenne összefoglalni a mindennapi gondolatokat/érzéseket, a babás élettel összeszőtt útkeresést (vagy úton levést?). De nem álltam neki, hiszen nemalszikagyerek,nemeszikagyerekfáradtvagyokfőznikellmosnikellaludnikell stb.stb.stb. 

Majd a férjem tanácsolta, hogy írjam egy hónapig, és meglátom milyen, élvezem-e. Úgyhogy felcímkéztem a blogírás a 30napos kihívás erejével, és már írom is. A címadásánál elakadtam. Hogy lehet nevet adni valaminek, ami még el sem indult, még formálja magát. Aztán szinte pillanatokon belül jött a név: mindennap(i) jóga. (csak a blog.hu nem engedi a zárójelet :D :D :D). Azt hiszem ez a cím tökéletesen lefedi, amiről írnék, és nagyon sok minden belefér. Mindennap végrehajtott spirituális gyakorlás (legyen az jóga, vagy bármi más), és a hétköznapi nehézségek, feladatok között ingázó sorstársak azt hiszem mindenféle magyarázat nélkül is értik. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr2713814406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása