Mindennapi jóga

Mindennapi jóga

Érzelmek és az ászanák

2018. április 08. - temperance

Tegnap érdekes gyakorlásom volt. Az eredeti terv a volt, hogy elmegyek jógaórára, anyával meg is volt beszélve, hogy addig ő vigyáz B.-ra, de egyszerűen nem volt kedvem elmenni. Úgyhogy ledobtam a matracomat, és napüdvözletekkel el is indítottam a gyakorlást. Nagyon jól esett minden, a gyertyasorozatnál teljesen bele tudtam lazulni az ászanákba, mantráztam közben, automatikusan jött az uddzsaji légzés is. Majd az eke utáni savászanában éreztem, hogy elindulnak a könnyeim. Ilyen még sosem fordult elő, fizikai gyakorlás után erős érzelmi hatás, megkönnyebbülés. Fantasztikus volt :). Érdekesség az újdonságban, hogy régóta több helyről érkeztek jelek, hogy a torkom területén, torok csakránál lenne mit dolgozni. Ez a terület a kommunikáció, bizalom területe, összeköti a gondolkodást az érzelemmel. A gyertyasorozat fókuszpontja a torok területe, az itt lévő energiákra hat leginkább, az itteni blokkokat oldja föl.A halállás zárja ezt a sorozatot, ahol a mellkasnyitás, az érzelmek felszabadítását segíti elő, különösen jól esett, egy ideje kezdem megkedvelni ezt az ászanát, pedig nagyon sokáig nem szerettem. Úgy látszik a nyitás a külvilág fele igen gyorsan megmutatkozik fizikai szinten is :). 

A torokcsakráról bővebben:

http://www.jogapont.hu/cikk/0000000137/csakrak-es-aszanak-5-visuddha-%E2%80%93-torokcsakra/#.Wso0aohubIU

letoltes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr913818638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása